Gainer

Kurkotetaan yhdessä kohti tavoitteita

Meiltä löytyy kapasiteettia sekä kokemusta kurkottaa korkealle järjestöjen, liittojen ja yhdistysten kanssa. Tarjoamme kattavan valikoiman palveluita varainhankinnan tukemiseen.

Opastamme sinut alkuun ja huolehdimme koko lahjoittajan elinkaaresta.

Varainhankinta-
palvelut

Onko sinulla jo kokemusta onnistuneista varainhankinta-projekteista, joissa olet hyödyntänyt telemarkkinointia? Jos vastasit kyllä, ja kohderyhmä, projektin sisältö, viesti ja tukimateriaalit ovat valmiina, on Valmis oikea valinta.

Oletko varma, että kaikki on valmiina varainhankinnan aloitusta varten? Jos haluat sittenkin vielä pureskella projektia kanssamme hetken, kannattaa valita Varma. Pistetään palaset kohdilleen, jotta tavoitteet täyttyvät.

Tavoitteet löytyvät, mutta reitti on epäselvä. Valmennettava-pakettimme on kehitetty projekteille, joista puuttuu vielä punainen lanka. Käydään yhdessä läpi vaihtoehdot alusta loppuun ja selvitetään, mitkä menetelmät sopivat juuri sinun projektiisi.

Prosessimme

Tutustu varainhankintaa eri myyntiprosessin vaiheissa tukeviin palveluihimme. 

Haluatko kuulla lisää?

Teemme taustatyöt varmistaaksemme, että varainhankintakampanja kohdennetaan oikealle kohderyhmälle sekä B2B- että B2C-kampanjoissa. Etsimme kohderyhmän, jolle organisaatiosi tukeminen on merkityksellistä ja jolla on siihen ostovalmius. Hyvä lopputulos saavutetaan järkevästi rajatulla segmentillä, jossa kuitenkin riittävän paljon kohteita markkinointitoimenpiteiden käynnistämiseen. 

Asiakasprofiloinnin palvelut

  • Asiakasrekisterin kuntokartoitus
  • Asiakasrekisterin putsaus
  • Kohderyhmän määrittely
  • Ostajapersoonan määrittely
  • Kohderyhmäkohtaisten viestien suunnittelu

Nykytila-analyysi auttaa ymmärtämään asiakaskuntaa sekä sen eri segmenttejä selkokielisellä tavalla. 

Nykytila-analyysin avulla selvität muun muassa

  • Asiakaskunnan sijainti ja suhteelliset markkinaosuudet eri alueilla
  • Asiakasryhmien demografiset taustat
  • Asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytyminen
  • Analyysin pohjalta tehty raportti sekä toimenpidesuositukset

Rekisterit, kohderyhmien rakentaminen ja liidien keruu

Etsimme toimivat ja ajantasaiset rekisterit ja rakennamme kohderyhmäsi hyödyntäen digitaalisia ratkaisuja. 

Rekisteripalvelut

Kampanjoiden yhteydessä saat kauttamme sekä B2B- että B2C-rekisterit telemarkkinointi- tai monikanavaisia kampanjoita varten.

Liidien keruu

Keräämme liidejä monikanavaisesti. Kun tunnistamme kohderyhmäsi, tiedämme mistä heidät tavoitetaan ja miten heidät saadaan kiinnostumaan ja jättämään yhteystietonsa.

Liidejä keräämme muun muassa sosiaalinen median ja sosiaalisen median kampanjoinnin, uutiskirjeputkien, kampanjasivustojen ja tapahtumien kautta – verkossa tai livenä.

Tiedämme kymmenien vuosien kokemuksella, miten toimiva varainhankinnan projekti rakennetaan ja kerromme sen mielellämme sinullekin. Tiedämme, mitä lahjoittajan tai tukijan matkan varrella tapahtuu ja miten elinkaari saadaan pidemmäksi. Piirretään polku selkeäksi yhdessä ennen kuin aloitamme.

Pitkä kokemuksemme työskentelystä järjestöjen ja liittojen kanssa, tiivis yhteistyö VaLa:n kanssa sekä Suomen kokenein varainhankkijatiimimme takaavat sen, että varainhankinta on ykköskanava telemarkkinoinnissa. Tavoitamme puhelimitse niin päättäjät kuin kuluttajat.

Telemarkkinoinnin varainhankintapalvelut

  • Tapaamisten sopiminen (B2B)
  • Kutsusoitot (B2B)
  • Kummihankinta (B2B ja B2C)
  • Kertalahjoittajien hankinta (B2B ja B2C)
  • Kuukausilahjoittajien hankinta (B2B ja B2C)
  • Korotussoitot (B2B ja B2C)
  • Kertalahjoittajien konvertointi (B2B ja B2C)
  • Kiitos- ja informaatiosoitot (B2B ja B2C)
  • Tapahtumien kotiutussoitot (B2B ja B2C)
  • Kysely- ja tutkimushaastattelut (B2B ja B2C)

Jokainen lahjoittaja tai tukija on tärkeä – pidetään siis heistä kiinni pitämällä huolta. Kiitämme ja informoimme tukijoitasi eri kanavissa ja pidämme henkilökohtaisesti ajan tasalla siitä, mitä organisaatiosi on saanut aikaan.

Pidämme sinut jatkuvasti ajan tasalla projektin etenemisestä tarjoamalla säännöllisiä raportteja tuloksista ja projektin kehityksestä. Analysoimme saatuja tuloksia tarkasti ja hyödynnämme niitä projektin jatkokehityksessä.

Tarjoamme mahdollisuuden myös reaaliaikaiseen tulosten seurantaan. Tulokset voidaan ohjata myös suoraan CRM-järjestelmäänne.

Raporttimme voivat sisältää mm.

  • Kampanjatulokset
  • Yksityiskohtainen katsaus kampanjan suorituskykyyn esim. puheluiden määrä, vastausprosentti ja muut tärkeä mittarit, jotka olemme ennen projektia asettaneet
  • Asiakaspalautteen yhteenveto
  • Kooste asiakaspalautteesta, sisältäen asiakkaiden kommentteja, kysymyksiä ja ehdotuksia.
  • Analyysi ja johtopäätökset
  • Syvempi analyysi kampanjan suorituskyvystä ja sen vaikutuksesta yrityksen tavoitteisiin. Tämä osio sisältää ehdotuksia ja suosituksia tulevien kampanjoiden parantamiseksi.
  • Visuaaliset raportit ja kaaviot
  • Graafiset esitykset kampanjan suorituskyvystä, jotka auttavat hahmottamaan tulokset ja trendit helposti sekä esittämään tuloksia eteenpäin.

Todistetusti hyviä tuloksia

Valmis

Viittä vaille valmista varainhankintaan, jossa pääkanavana on telemarkkinointi? Meidän tehtävänämme on päästä yhdessä asetettuihin tavoitteisiin. Valmis-paketissa sinun tehtäväksesi jää toimittaa meille tarvittavat materiaalit sekä kouluttaa organisaatiosi toimintaan, projektisi sisältöön ja tavoitteisiin. Tarvitsemme sinulta myös sovitussa muodossa olevan rekisterin, kaikki projektiin liittyvät materiaalit sekä valmiin puherungon.

200 keskustelua kohderyhmäsi kanssa*
Projektipohjan rakentamisen
Koulutuksen
Rekisterin hallinnan
Raportoinnin
Tulosten analysoinnin
Toimenpide-ehdotukset

* Keskusteluiden määrään vaikuttaa kohderyhmä ja puhelun sisältö sekä tavoite.

400 keskustelua kohderyhmäsi kanssa*
Projektin suunnittelun
Kohderyhmän suunnittelun ja poiminnan
Projektipohjan rakentamisen
Puherungon kirjoittamisen
Koulutuksen
Rekisterin hallinnan
Raportoinnin
Tulosten analysoinnin
Toimenpide-ehdotukset

* Keskusteluiden määrään vaikuttaa kohderyhmä ja puhelun sisältö sekä tavoite.

Varma

Kun haluat olla varma, että kaikki toimii ja jokainen osa on varainhankintaprojektissa kohdallaan, valitse Varma. Me suunnittelemme projektin yhdessä kanssasi vaihe vaiheelta.

Sinulta tarvitsemme hetken aikaa suunnittelupalaverille. Tehtäväksesi jää toimittaa meille tarvittavat materiaalit sekä kouluttaa meidät organisaatiosi toimintaan, projektisi sisältöön ja tavoitteisiin.

Valmennettava

Puhelin on aidosti interaktiivinen kanava, jolla voit vaikuttaa vahvasti varainhankinnassa. Yhdistämällä siihen myös muita kanavia, saat mukaan tunnetta ja tehoa. Jos et tiedä, mistä lähteä liikkeelle ja haluat kokea monikanavaisen varainhankinnan tehon, valitse Valmennettava-pakettimme.

Me suunnittelemme projektin yhdessä kanssasi vaihe vaiheelta ja teemme sinulle toimenpide-ehdotukset.

Sinulta tarvitsemme aikaa suunnittelupalaverille. Tehtäväksesi jää kouluttaa meidät organisaatiosi toimintaan, projektisi sisältöön ja tavoitteisiin.

500 keskustelua kohderyhmäsi kanssa*
Projektin suunnittelun
Myynti- ja markkinointiprosessin suunnittelun
Kohderyhmän suunnittelun ja poiminnan
Projektipohjan rakentamisen
Puherungon kirjoittamisen
Koulutuksen
Rekisterin hallinnan
Raportoinnin
Tulosten analysoinnin
Toimenpide-ehdotukset

* Keskusteluiden määrään vaikuttaa kohderyhmä ja puhelun sisältö sekä tavoite.

Haluatko keskustella asiantuntijan kanssa?

Kerromme mielellämme lisää ratkaisuistamme. Sovi tapaaminen asiantuntijamme kanssa.

Scroll to Top